RealZone-Community
Bine ati venit pe RealZone-Commuity o noua comunitate !
RealZone va ureaza un calduros bine ati venit !

Setari consola

In jos

Setari consola

Mesaj Scris de dany la data de Sam Sept 11, 2010 4:42 am

Setarile standar pentru tinta (crosshair) se afla in meniul Options/Multyplayer unde se poate seta marimea si culoarea standard.
Mai exista setarea crosshairului din consola prin comenzile :
- "cl_crosshair_color x y z" unde "x y z" au fiecare in parte valoarea de la 0 la 250 (ex. cl_crosshair_color 250 250 250 face tinta in culoarea rosu din cate tin minte.
Obs.Daca folosesti ghilimele pe langa valori (ex. cl_crosshair_color "250 250 250) - tinta devine alba.
- cl_crosshair_size x unde x este de patru tipuri small, medium, large si auto-size.
- cl_crosshair_translucent n unde "n" ia valorile 0 si 1; 0 - proprietate activa, 1 - proprietate dezactivata.



fps_max
rate
cl_rate
cl_cmdrate
mp_decals
r_decals
cl_latency
cl_updaterate
cl_cmdbackup
cl_minmodels
fastsprites ...

Render - OpenGL

Rezolutie

Aici depinde de mai multi factori cum ar fi diagonala monitorului, tip lcd sau crt si de obicei cam cu ce sunteti obisnuiti.
Spre exemplu pe un crt de 17 rezolutia optima ar fi de 800*600 si la o valoare cat mai mare a refresh rateului ( hz )

La lcd-uri preferabil ar fi sa nu schimbati rezolutia nativa adica cele de 19 inchi au rezolutia optima de 1280 * 1024. Cu toti stim ca lcd-urile nu au refresh rate deci nu ne mai intereseaza acest factor.

Color Quality
Selectati High 32 bits


Setari consola:

fps_max 100 ( default e pe 72 )
fps_modem 100
developer 0
cl_minmodels 1

Optiuni din driverul placi video, recomandari:

Antialiasing settings - OFF
Anisotropic filtering - OFF
Image setting - High Performance
Vertical Sync ( V-sync ) - OFF


Se mai pot face setari pentru ajustarea nivelului maxim de detalii si randare grafica in meniul Steam - My Games - Properties - Set Launch Options

Pentru detalii maxime, adaugati:

+r_rootlod 0 +mat_picmip 0 +r_waterforceexpensive 1 +r_waterforceflectentities 1 +r_shadowrendertotexture 1 +mat_colorcorrection 1 +mat_trilinear 1 +mat_forceaniso 16 +mat_hdr_level 2



» +r_rootlod # - ajusteaza detaliile modelelor, 0=high 1=medium 2=low; exemplu +r_rootload 0 pt maxim
» +mat_picmip # - ajusteaza detaliile texturei, 0=high 1=medium 2=low
» +mat_reducefillrate # - ajusteaza detaliile shaderului, 0=high 1=low
» +r_waterforceexpensive # - ajusteaza detaliile apei, 0=low 1=high
» +r_waterforcereflectentities # - ajusteaza reflectivitatea apei, 0=low 1=high
» +r_shadowrendertotexture # - ajusteaza detaliile umbrelor, 0=low 1=high
» +mat_colorcorrection # - ajusteaza corectia culorilor, 0=low 1=high

Moduri de filtrare:

» +mat_trilinear 0 - foloseste modul biliniar
» +mat_trilinear 1 - foloseste modul triliniar (recomandat)
» +mat_forceaniso # - foloseste modul triliniar unde # se inlocuieste cu valorile 2, 4, 8 sau 16 cu cat valoarea este mai mare cu atat va folosi mai multe resurse
» +mat_hdr_level # - ajusteaza nivelul maxim al efectului luminozitatii 0=oprit (off) si foloseste mai putine resurse, 2=toate (full)
avatar
dany
Administrator
Administrator

Mesaje : 125
Data de inscriere : 09/08/2010
Varsta : 22
Localizare : Aiud

Vezi profilul utilizatorului http://www.realzone-cs.tk

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum